Az emberek már nem hisznek az óriásplakátokról és színes reklámokból kiabált szlogeneknek. Ezért az online marketing egyre nagyobb lendületet vesz és az influenszer egyre nagyobb befolyással bír, mint a TV csatornák. Az első hallásra idegennek tűnő kifejezés az angol influence szóból származik, ami azt jelenti, hogy befolyásolni. Ezek olyan emberek, akik valamilyen fajta befolyással rendelkeznek egy bizonyos közönségre. Gyakran a közösségi média aktív használata révén lépnek kapcsolatba a követőikkel, például egy Instagram oldal, a Facebook vagy YouTube csatorna segítségével.
Az influenszerek megosztják a követőikkel a divat, az egészség, a smink, a sport és a művészet területén történt újdonságokról szóló információkat. Szinte minden területen megtalálhatóak. Az influenszerek hűséges, érdeklődő közönséggel rendelkeznek, akik megbíznak bennük és a véleményüket egy adott témában szakértőnek tekintik. Ők nemcsak egy népszerű oldal vagy blog házigazdái. Ezek a befolyásos emberek aktívan együttműködnek a közönségükkel és ismerik az igényeiket. Ezen kívül tisztelik és értékelik a közönségüket, ezért a tartalmaikat gondosan kidolgozzák. Egy healthy lifestyle influenszer például soha nem fog gyorséttermi ételeket reklámozni vagy népszerűsíteni.
Amiről a fodrászok is hallgatnak
Mindannyian szeretnénk szépnek és különlegesnek érezni magunkat. Több tízezret költünk arra, hogy úgy nézzünk ki, mint a kedvenc színésznőnk egy filmből vagy a modell valamelyik színes magazinból. Manikűr, pedikűr, botox, hajvágás, piercing és így tovább. Szépségünk egyik legfontosabb pontja a hajunk, tudhatjuk meg a colore.hu egyik szépség szakértőjétől. Vágás, formázás, festés. Ez rengeteg időnket veszi el és óriási különbséget jelent a megjelenésünk szempontjából. De sajnos, még ha tökéletesen tudjuk is, hogy mit akarunk, nincs garancia arra, hogy végül meg is kapjuk.
Ez azért van, mert a fodrász néha a saját személyes okai miatt inkább hátráltatja a dolgokat. Egy fodrászmester például soha nem beszél a kudarcairól. Inkább elmondja, hogy valami nem illik hozzánk, mint bevallja, hogy egyszerűen nem tudja miként kell megcsinálni. A colore.hu csapata által végzett felmérések azt mutatják, hogy egy fodrász hibáztathatja a festék minőségét, a tompa ollót, az elromlott hajszárítót, de a képességeit biztosan nem. Legyünk tehát figyelmesebbek, amikor kiválasztunk egy mestert, hívja fel a figyelmünket a colore.hu oldal! Nézzük meg a munkáit az Instagramon, tájékozódjunk a véleményekről, nézzük meg a viselkedését, majd döntsük el, hogy szeretnénk együtt dolgozni a szakma ezen profijával!