Manapság a megrendelők nagyon széleskörű igényekkel fordulnak hozzánk. Éppen ezért, a fordítóiroda több mint 10 különböző nyelven nyújt hivatalos idegennyelvi szolgáltatást. Ez elsősorban írásban történik, de szinkrontolmácsolással is foglalkozunk. Erre elsősorban megbeszélések során van szükség, üzleti vagy valamilyen tanácskozás esetén, illetve különféle előadások lebonyolításakor.
Online is végzünk szolgáltatást, így nem szükséges, hogy valaki kötelezően a helyszínen legyen, sőt, elképzelhető, hogy az ügyfelek sem ugyanott vannak. Viszont ehhez minden fél részéről jó online kapcsolat szükséges. Így országhatárokon átívelő munkát tudunk végezni. Pontosítani kell az időt, amennyiben esetleg más időzónában vannak a helyszínek és utána semmi akadálya a munkatárs részéről a feladat elvégzésének.
Néha egyszerre több mint 2 ügyfél közötti kapcsolat szükséges ahhoz, hogy a tolmácsolási szolgáltatás meglegyen. Minden esetben ezek a feladatok előre egyeztetett időpontban történnek, a fizetés pedig személyesen a fordítóiroda székhelyén, vagy banki utalással történik. Állandó megrendelőink már tudják ezt és csak rögzítik az időpontot, nem szükséges egyéb egyeztetés a fordítás elvégzése előtt.
Első alkalommal pontosításokra van szükség a fordítóiroda, a munkatárs és az ügyfél vagy ügyfelek között. Ezen feladatok árairól mindig egyedi megegyezés alapján döntünk, hiszen az sem mindegy, hogy több napról vagy csak néhány óráról van szó. A fordítóiroda igyekszik mindig ugyanazt a munkatársat biztosítani, amennyiben minden fél elégedett volt az előzőekben elvégzett munkával.